Klachtenbehandeling

Burgers hebben het recht op een optimale dienstverlening. Soms komt er een kink in de kabel en had het beter gekund. Een klachtenprocedure kan dan op zijn plaats zijn.

Waarom een klachtenprocedure?

Het stadsbestuur en alle stadsdiensten kiezen voor klantvriendelijkheid en een optimale afhandeling van aanvragen en dossiers,… Kortom: een degelijke dienstverlening voor alle burgers. Is er toch een kink in de kabel gekomen? Ben je niet tevreden? Dan kan je een klacht indienen.

We gaan ervan uit dat klachten opbouwend bedoeld zijn. De stad ziet ze als signalen die kunnen helpen om de dienstverlening van de stad aan haar burgers verder uit te bouwen.

Hoe dien je een klacht in?

Je kan gebruik maken van het klachtenformulier dat je hieronder kan downloaden, mail je klacht vervolgens naar klachten@aarschot.be.

Contactgegevens

Dienst Communicatie
Stadhuis Aarschot - 1ste verdieping
Ten Drossaarde 1 - 3200 Aarschot
Tel.: 016 55 04 17
Fax: 016 55 04 05
E-mail: klachten@aarschot.be

 

 

BijlageGrootte
klachtenformulier.doc80.5 KB